Lirik dan Arti Lagu Satru Denny caknan dan Happy Asmara

Sumber : tangkapan layar instagram denny caknan
Lirik Lagu Satru
Unine batin dungokuRa luput ko jenengmuAku ngedem-ngedem atimuBakoh mempertahankanmu
Gusti, kulo pun manut dalaneMung Jenengan sing ngatur critaneSing jelas, aku mikir ke depaneOpo bakal hubungan satru sak teruse?
Tulung percoyo, aku sayang awakmuBuktine sampeyan nglirik liyaneSumpah, ra koyo sing mbok pikir selama ikiMas, iso ku meneng, ngajeni awakmu
Sepurane yen pancen salahSepurane yen aku neng uripmu mung masalahRangkulen akuIki nggur mung salah pahamku
Ha-ah-oh-hmSatru hubungan mung salah pahammuSampean kudu ngerteni, aku cemburu
Gusti, kulo pun manut dalaneMung Jenengan sing ngatur critaneHo-wo-oh, sing jelas, aku mikir ke depaneOpo bakal hubungan satru sak teruse?
Tulung percoyo, aku sayang awakmuBuktine sampeyan nglirik liyaneSumpah, ra koyo sing mbok pikir selama ikiMas, iso ku meneng, ngejeni awakmu
Sepurane yen pancen salahSepurane yen aku neng uripmu mung masalahRangkulen akuIki nggur mung salah pahamku
Unine batin dungokuRa luput ko jenengmu
Cipt : Denny Caknan 
Artis : Denny Caknan X Happy Asmara
Arti dari lagu Satru

Lirik lagu “Satru” menggambarkan perasaan seseorang yang tengah berjuang untuk mempertahankan hubungan mereka dengan seseorang yang sangat mereka cintai. Lirik ini penuh dengan rasa cemburu, keinginan untuk dipahami, dan ketakutan akan kehilangan orang yang mereka cintai.

Mereka mengaku bahwa mereka selalu mengikuti arah yang ditetapkan oleh pasangan mereka dan percaya pada perjalanan bersama. Namun, di dalam hati mereka, ada keraguan tentang apakah hubungan ini akan berlanjut ke depannya atau akankah terputus.

Bacaan Lainnya

Mereka memohon agar pasangannya percaya pada perasaan mereka, menunjukkan bahwa mereka benar-benar mencintai pasangan mereka. Mereka berjanji untuk tidak lagi merasa cemburu dan berusaha untuk merangkul pasangan mereka dengan tulus.

Lirik ini mencerminkan perasaan kompleks dalam hubungan, dengan keraguan dan cinta yang kuat. Melalui lirik ini, penyanyi berusaha untuk memahami dan mempertahankan hubungan yang berarti bagi mereka.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *